[7080][한국인이 좋아하는 팝송] 194위 Nazareth - Dream On

2010. 4. 24. 12:00음악들/팝1-200

Nazareth - Dream On [7080][한국인이 좋아하는 팝송]

Dream on
Though it's hard to tell
Though you're foolin' yourself,
dream on 

Dream on
You can hide away
There is nothing to say so,
dream on 

Dream on
Though it's hard to tell
Though you're foolin' yourself,
dream on You can laugh at me
because I'm cryin' 

You can tell your friends
how much I begged you to stay
You ca live your fantasy without me
But you'll never know
how much I needed you 

Dream on
It's so easy for you Though
I'm brokenin two, dream on 
Dream on
You can never see what
you're doin' to me 

So dream on
You can cross your heart and
still by lyin'
You can count the reasons
why you've thrown it away
You can dream your life away
without me But you'll never know
how much I needed you

꿈을 가져요
말하기는 어렵지만
당신은 자신을 바보로 만들고 있지만,
꿈을 가져요

꿈을 가져요
당신은 숨어 버릴 수 있어요
그래도 할말은 없어요, 꿈을 가져요

꿈을 가져요
말하기는 어렵지만
당신은 자신을 바보로 만들고 있지만,
꿈을 가져요 내가 울고 있기에

날 비웃을 수도 있어요
내가 머물러 달라고 그토록
애원한 것을 친구들에게 말할 수 있어요
당신은 내가 없어도 환상의
세계를 살 수 있어요
그러나 당신은 모르실 거예요
얼마나 내가 당신을 필요로 했는지

꿈을 가져요
당신에겐 너무 쉬운 일이지요
비록 나는 두 쪽으로 부서져 버렸지만,
꿈을 가져요 꿈을 가져요
당신이 내게 어떻게 했는지
당신은 모르실 거예요

그러니 꿈을 가져요
당신은 가식적인 마음을 벗어 버릴 수 있을 거예요
그것을 던져 버린 이유도
헤아릴 수 있을 거에요
내가 없어도 당신은 인생을 꿈꿀 수 있어요
그러나 당신은 결코 모를 거예요
내가 얼마나 당신을 필요로 했는지.


[7080][한국인이 좋아하는 팝송]