[7080][한국인이 좋아하는 팝송] 184위 Heart - Alone

2010. 5. 4. 15:00음악들/팝1-200

Heart - Alone [7080][한국인이 좋아하는 팝송]

I hear the ticking of the clock
I'm lying here the room's pitch-dark
I wonder where you are tonight
No answer on the telephone
And the night goes by so very slow
I hope that it will end though alone

시계의 똑딱거리는 소리를 들어요
어둠이 깃든 방에 누워서요
난 오늘 당신이 어디있는지 궁금합니다
당신의 전화는 대답도 없어요
밤이 너무나 천천히 지나가요 
혼자 있는 밤이 끝났으면 좋겠어요

Till now I always got by on my own.
I never really cared until I met you 
And now it chills me to be alone
How do I get you alone?
How do I get you alone?

지금까지 난 혼자의 힘으로 지내왔어요
당신을 만나기 전에는 걱정이 없었는데
지금은 혼자 있는 것이 내게 냉기를 느끼게 해요
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요?

You don't know how long 
I have wanted to touch your lips
And hold you tonight 
You don't know how long
I have waited
And I was going to tell you tonight
Well the secret is still my own
And my love for you is still unknown alone

당신을 모르실거예요
오늘 밤 얼마나 당신께 키스하고 싶어하고
당신을 꼭 안고 싶었는지
당신은 모를거예요
얼마나 내가 당신을 오래 기다리고
오늘 밤 당신과 이야기하고 싶었는지를
하지만 비밀은 여전히 나의 것이고
당신에 대한 나의 사랑도 여전히 알리지 않은 혼자이죠

Till now I always got by on my own
I never really cared until I met you
And now it chills me to be alone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone
How do I get you alone 

지금까지 난 혼자 힘으로 지내왔습니다
당신을 만나기 전까지는 걱정이 없었어요
지금은 혼자 있는 것이 내게 냉기를 느끼게 해요
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요? 
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요? 
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요? 
내가 어떻게 당신을 홀로 둘까요? 

Alone Alone
혼자 말이예요 혼자




















[7080][한국인이 좋아하는 팝송]