[팝 명곡][한국인이 좋아하는 팝송] 52위 Brothers Four - Greenfields

2010. 5. 28. 16:00음악들/팝1-100

Brothers Four - Greenfields [팝 명곡][한국인이 좋아하는 팝송]

Once there were greenfields
kissed by the sun
옛날 햇살이 빛나는 초원이 있었어요.

Once there were valleys
where rivers used to run
옛날 강물이 흘렀던 계곡이 있었어요

Once there were blue skies
with white clouds high above
옛날 흰 구름이 둥실둥실 떠 있는
하늘이 있었어요

Once they were part
of an everlasting love
옛날 그들은 영원한 사랑의 일부였지요

We were the lovers who
strolled through greenfields

그리고 우린 푸른 초원을 거닐었던
연인들이었어요

Greenfields are gone now
parched by the sun.
그러한 푸른 초원은 지금 태양에
말라 붙어 사라졌어요

Gone from the valleys
where rivers used to run
강물이 흘렀던 계곡에서 사라졌어요

Gone with the cold windthat
swept in to my heart
나의 가슴에 몰아친 차가운
바람과 함께 사라졌어요

Gone with the lovers who
let their dreams depart
꿈을 버린 연인들과 함께 사라졌어요

Where are the greenfields
that we...used to roam?
우리가 거닐던 푸른 초원은 어디에 있나요?

I'll never know what
made you run away
무엇이 당신을 떠나게 했는지
알 수가 없습니다.

How can I keep searching when
dark clouds hide the day?
어두운 구름이 하늘을 덮어 가릴 때
내가 어떻게 계속 찾을 수 있을까요

I only know there's
nothing here for me
난 단지 내게 아무 것도 남은 게
없다는 걸 알 뿐이에요

Nothing in this wide world
is now left for me to see
이제 이 넓은 세상에서 내게
남은 것은 아무 것도 없어요

But I keep on waiting...until you return
하지만 난 당신이 돌아올 때까지
계속 기다릴 거예요

I keep on waiting until the day you
learn You can't be happy
나는 기다리겠습니다. 당신이 방황을 하면 결코
행복해질 수 없을거예요.

while your heart's on the
roam You can't be happy
초원으로 또한 내게로 돌아올 때까지는 결코
행복해질 수는 없을거예요.

until you bring it home.
Home to the greenfields.
and me once again
푸른 들판이 있는 고향에서 재회의
기쁨을 나누어요.




















[팝 명곡][한국인이 좋아하는 팝송]