[7080][한국인이 좋아하는 팝송] 182위 Helloween - A tale that wasn't right

2010. 5. 6. 08:00음악들/팝1-200

Helloween - A tale that wasn't right [7080][한국인이 좋아하는 팝송]

Here I stand all alone
Have my mind turned to stone
Have my heart filled up with ice
To avoid it's breaking twice

나는 여기 외로이 서있다,
나의 마음이 돌처럼 굳은 채로
나의 가슴은 두번 깨어지지 않도록
얼음덩이로 가득 차 있다.

Thanks to you my dear old friend
But you can't help this is the end
Of a tale that wasn't right
I won't have no sleep tonight

나의 사랑스럽고 오랜 친구여 고맙다.
그러나 너도 이것이 정당하지 못한 이야기의
결말이란 것을 부인하진 못할 것이다.
아마도 난 오늘밤 잠들지 못하겠지.

* In my heart in my soul
I really hate to pay this toll
Should be strong young and bold
But the on-ly thing I feel is pain

나의 가슴에, 나의 영혼에
정말 이런 댓가를 치르기는 싫다
강해져야 한다. 패기있고
대담해져야만 한다.
그러나 느끼는 것은 오직 고통뿐




[7080][한국인이 좋아하는 팝송]